tsunami på terassen.

HAH! Dagens miss alltså. Mamma, brorsan, styvmamma och styvsyster skulle iväg till Trelleborg och handla, innan dom kom så stod mamma ute i trädgården och vattnade blommorna. Så nu har dom åkt iväg.. men jag fick ett ryck att gå ut och titta i brevlådan trots att mamma redan hämtat all post tidigare under dagen och där inte fanns någon avi. Tur var väl det att jag gjorde det, för när jag öppnade dörren så låg hela terassen under vatten, mamma hade glömt  stänga trädgårdsslangen så det var massor med vatten på hela uteplatsen. Som jag skrattade för mig själv, plaskade  så skönt om fötterna när jag fick häva mig upp på någon bänk för att inte drunkna och stänga av vattentillförseln.  Blir något att berätta för mamma om när hon kommer hem, hoppas inte vattnet hinner sjunka undan så att hon undrar vad tusan som hänt på terassen. Just nu ser den mer eller mindre ut som en sjö.

Sitter här och drygar mig på facebook och msn, har inge vettigare för mig. Höllviken kan vara jävligt tråkigt ibland, då merparten av min umgängeskrets bor i Malmö eller längre norrut. Ville bara låta er veta om den nyliga händelsen som mer eller mindre gjorde min dag. Fnittrar fortfarande som en liten flicka när jag ser synen inför mina ögon, det var faktiskt roligare i verkligheten än vad det blir när man skriver det här. : D Nu ska jag se om jag kan hitta en snygg bloggdesign så att jag kan pimpa min blogg lite nu när den väl börjat bli aktiv.. Woho, önska mig lycka till. Känner mig kreativ och  duktig idag så jag slänger förmodligen in ett extra inlägg ikväll när jag "once and again" inte har något att göra.

pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0