swaggin' weekend.

Imorgon kommer äntligen, sötaste bruden Emma och bor hos mig.  HAH! Vi kommer ha så grymt roligt att det finns inte, festen blir liksom av på Fredagskväll härnere i Höllviken. Ett fåtal vänner kommer att komma ner för att umgås, inte grilla dock eftersom det är brandförbud i hela Skåne pga. torkan, men festa ska vi göra. Tar med mig badkläder också ifall ifall det skulle bli någon som får för sig att slänga ut mig i vattnet. Jag och Emma kommer slå ihop våra födelsedagsfester, hon fyller år nästa vecka och jag fyllde år i Mars men har aldrig haft chansen att fira riktigt förrens nu. Sa redan då att jag skulle spara det till sommarn, och här äre. Sommar, vädret, stranden, vännerna och den nalkande festen som kommer inträffa om enbart två dagar. Håller på som en galning att samla ihop några vänner som ska ner, men det är så svårt när vännerna bor längre norrut och korsochtvärs i hela Skåne/Sverige att strukturera upp allt. D: Nästan så att man får panik, förhoppningsvis har jag och Emma en mer nogrann plan imorrn.


Egentligen skulle jag ha rensat ogräs, städat huset, bäddat tältsängen och tömt diskmaskinen som villkor för att Emma skulle få sova här till Lördageftermiddag men .. jag och Emma kom överens om att vi skulle rensa ogräs imorgon på förmiddagen innan vi drar oss ner till stranden och hänger. Går mycket snabbare om vi gör det tillsammans istället, i gengälld får hon sprit av mig på Fredag när vi ska festa. Gyttans! : D
Alla andra uppgifter har jag gjort däremot, bråkat sinsemellan med hairiffic.com, men Sandra har en ängels tålamod där så jag hoppas verkligen leveransen kommer imorgon. Nu orkar jag inte hoppas fler dagar. Har blivit besviken som en barnunge varje gång jag kollat brevlådan nu i veckan. Danny har fått höra allt om upptågen med leveransen senaste dagar, haha, säkert inte så jätteunderhållande men ändå bra att ha någon att klaga med. Som förstår. Han är go den pojken.
Nix, nu ska jag ner och tömma diskmaskinen och äta lite. Ska titta på Mrs. Marple också, på TV4 också för en gångs skull. Var längesen jag såg hennes serie nu, den är grym faktiskt. Eller tja.. vissa avsnitt.
pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0