morgonpigg som lärkan.

Nu sitter jag här, med glimten i ögat. Fick för mig att blogga lite fastän det fortfarande är tidigt på morgonen, vaknade faktist 05.30 idag för "no reason" och såg slutet på Se upp för Dårarna!, sen började en väldigt gripande film som jag tror jag bölade mig igenom. The Mother, hette den, svårt att förklara exakt vad den handlade om eftersom den var väldigt djup och man måste hela tiden tänka efter vad mamman i filmen går igenom. Och vad hon har gått igenom, samtidigt beundrar man henne för att hon är så enormt stark inombords. Jag skulle aldrig klara det som hon gör i filmen, efter allt, men se filmen så förstår ni. Rekomenderar den verkligen även om det inte är en film man ser med kompisarna på en Fredagskväll när ingen fest har fixats, så är det däremot en film man måste se när man är ensam hemma .. Eller ja, vaknar såpass tidigt som jag gjorde imorse. Då är det mys att se sådana filmer, anser jag iallafall.

HAH! Emma, en av mina närmsta tjejkompisar (och sådana har jag inte många) hade slängt upp en festivalbild från Stapelbäddsfestivalen 26-27/6 det här året. Kommer lägga upp den i slutet på det här inlägget, älskar verkligen den bruden eftersom vi båda tänker och gör likadant. Har alltid haft problem med att komma överens med sådana, "girliegirls" som jag kallar dom. Nej, jag är ingen feminin kvinna även om jag ibland önskar att jag vore så - när man t.ex. försöker komma i klänningar för studentfester, släktmiddagar etc. Men för att komma tillbaks till Emma.. hon är en riktig gud, ställer alltid upp för mig och jag försöker göra detsamma mot henne. När hon har det svårt så stöttar jag henne och jag är alltid nogrann med att lyssna på det hon säger till mig. Vem vet, det kan kanske ha en viktig betydelse senare framåt i livet?! Hur som helst, Emma Mohlin.. om du läser det här, du är fett värd bruden. Älskar dig.

Idag hoppas jag att avin kommer till mina extensions, ska passa på att rensa ogräset också eftersom det aldrig blev gjort igår. Jag vet verkligen hur man ligger på latsidan med sådana saker, men eftersom mamma ska jobba kväll idag och brorsan förmodligen bara sitter hos pappa och spelar WoW så blir det bättre om jag tar mig i kragen och gör någonting produktivt än att sitta här. Ingen är inne på förmiddagarna/eftermiddagarna iallafall, mest eftersom dom antingen sover eller till skillnad från mig.. skaffat sommarjobb. : D Ahja, här kommer bilden iallafall. Ser förjävla ung ut på bilden, men det är la' bara positivt tror jag.
pusspuss.

bild på mig, från stapelbäddsfestivalen 09
förstår ni nu vad jag menar med tatueringarna? ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0