inget snyggt sätt.

Det finns verkligen inget bra sätt att göra det på, men det behövs göras. Just nu är mitt hår, eller merparten av det nämligen pissgult och i ett någelunda desperat försök så slängde jag i lite klorin i håret. Och jävlar vad det jäser i hårbottnen .. hoppas inte håret ramlar av bara. Men det lär det inte göra heller. Ska skölja ur det efter jag skrivit det här inlägget, känner mig såhär lagom påhittig när jag inte har någonting att göra. Min bästa kompis skulle till Lund och titta på en bil med sin styvpappa, kändes ju lagom roligt. Höhö. Nejmen, dom får la' ha det så jätteskoj där i Lund dårå.

Blir stranden imorgon iallafall, ska ner dit med Simon, haha. Han är modell, fick jag reda på och söker modellagentur för fulla rullar. Jag ska faktiskt stå själv modell för honom någon dag, när jag lagt till några tatueringar i samlingen. Jag är ju själv modell men "alternativ modell" eftersom jag har tatuerat mig på att sådant vis att jag aldrig kommer kunna bli något annat. Inte för att de gör mig något då jag trivs med hur jag ser ut. Sitter här och snackar med Danny på msn om både det ena och de andra, mest om klorinet i mitt hår och tatueringar. Han är en trevlig prick han som jag stötte ihop med på Stapelbäddsfestivalen förra helgen. Ahja, visstja. Det är Lördag idag. Åh, jag vill ha lördagsgodis. : c Ge mig?

Hah, förslag på mysig låt ni kan lyssna på: Sum 41 - Speak of the Devil Funderar starkt på att länka Gynnings blogg här också ->  bara för att hon är grym och en stark personlighet på sitt eget sätt.  OJ! Nu nös jag i mina extensions, ahja. Ska skölja ur skiten i håret nu. Vi hörs imorgon, orkar inte slänga in fler inlägg idag.
pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0