helt okej.

Jahaja, blir ett kort inlägg om dagen eftersom jag ska se film med mammi. Någon om den sanna berättelsen om hon  flickan Madeleine som ba' försvann, ja ni har säkert sett eller hört talats om det någon gång i era liv. Utan tvekan. Om inte så fråga era föräldrar eller syskon, dom har säkert svaret. Har iallafall haft en mysig dag med Simon hemma,  blev fanemej ingen sol men vi såg film och gick ner till stranden en stund ändå. Hih. Sen följde jag honom till bussen  och traskade hemåt, åt lite flottig snabbmat som smakade skit och sålde min digitalkamera till mammi. Olympus FE280. Var skyldig henne pengar så drog kamerakostnaden från skulden plus 250 :- extra som jag beställde extensions från
http://www.hairiffic.se  För ett pris som jag tyckte var rena rama vrakpriset, kostade typ 238:- allt som allt. Så ja, eftersom min klorinblekning inte slutade så värst bra mer än klorin i ögat, på kläder och lite i kattens mun (som snabbt rengjordes) så beställde jag istället extensions som faktiskt passar till min nuvarande hårfärg. WOHO!

Mer om detta imorgon möjligtvis efter att jag rensat ogräs som jag lovat mammi i ca 2 månader, huhu. Får passa på att göra det nu när hon varit så schysst mot mig. ; ) Saknar babybus, Johan naturligtvis.  Men han kommer hem snabbare om jag inte tänker på dagarna så mycket.. Intalar jag mig själv iallafall. : ) Nej nu ska jag ner och se dendär filmen, mammi brukar bli så sur och besviken om jag kommer försent ner för trappan när filmen redan börjat. Ha det gytt, slänger in en bild på extensionsfärgerna här i slutet av inlägget. Natti.
pusspuss.

hårförlängning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0