fortsätt simma.

Alltså, den här helgen har varit. Hmm.. Man kan nog inte beskriva den på bättre sätt än galen och sjukligt mysig. Emma har som sagt bott hos mig sedan i Torsdagseftermiddag, då gjorde vi ingenting speciellt mer än att planera festen, kolla vädret på klart.se otaliga gånger och sedan äta god mat med mammi och lillbrorsan. Sen såg vi några dokusåpor på kvällen när mamma och brorsan gått för att lägga sig, det var trevligt. Emma är som sagt en av de få av det feminina könet som jag kommer jävligt bra överens med. Vi KAN verkligen prata om allt. : )

Igår bestämde vi oss för att flytta in festen till Malmö istället, vilket säkerligen ledde till en hel del missförstånd eftersom alla vi beräknat skulle komma inte kom. Som max var vi kanske en skara på 10pers igårkväll, men det var mys ändå eftersom man får möjlighet att prata med många fler ifall man är få. Först inhandlade jag och Emma öl, chilinötter, cigg och cola som extrema nödvändigheter inför kvällen. Öl & Chilinötter är gyttans. Sen gick vi runt och strosade lite i stan, pratade om allt möjligt djupt som bland annat människans tänk och killars tänk jämfört med vi kvinnor. Independant women, ftw. Nej, men skämt åt sido. Det är viktigt att ha lite seriösare konversationer ibland. När vi hade en halvtimme kvar ungefär tills vi skulle möta upp dom andra så gick vi och satte oss på Gustaf Adolfstorg och väntade, pratade lite mer och sedan kom Dennis. Den lilla gullepojken och började prata med oss, han stannade dock inte så länge för han var tvungen att dra hem till sin pappi. När han kommit så öste dom andra in sådär lite sinsemellan, och när truppen var samlad så begav vi oss ner mot Kungsparken för att sätta oss bakom Möllan. Där söp vi och umgicks, drack vår svartvinbärsgrogg och öl tillsammans med chilinötterna som tog slut ganska snabbt. Jag hade djupa samtal med Albin/Teriff, och Emma hjälpte jag lite då och då med både det ena och det andra. Vi tog bussen hem 22.57 igen för vi lovat mamma att vara hemma innan tolv, och det var vi också. Sen somnade vi båda som stockar, jag och Emma. Men fyfan vad roligt vi hade igårkväll. Får lätt göras om med lite mer förlitliga människor. : D

Idag ska jag snacka med Dennis, ska förmodligen in till stan med Emma när hon ska ta tåget hem och sen umgås med Dennis resten av dagen. Kan bli mysigt ändå trorja, ska snart börja fixa håret. Fick mina finfina extensions igår förresten, båda paketen men eftersom Sandra bara skickade faktura på det sista och inte vet att jag helt mirakulöst fick båda igår så tänker jag bara betala fakturan på det ena. Till samma pris, huhu. SMART!
pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0